Nadal a La Forja 2020

CONCERT DE LA BANDA

El dijous passat la banda de l’escola va sortir pels carrers d’Alpens per oferir un concert de Nadal. Els Petits van cantar, els Mitjans van tocar el saxo i la trompeta i van cantar algunes cançons i els Grans van tocar la percussió i també van cantar algunes cançons.

Si voleu veure les fotos i els vídeos de les cançons feu click a la fotografia!

ONCLE BUSCALL

Cada any, al mes de desembre, una persona molt especial visita la nostra escola: l’oncle Buscall!!

Aquesta vegada, no ho ha pogut subvencionar Omnium Cultural d’Osona, així, que l’Ajuntament i l’AMPA han fet posssible la seva visita. Moltes gràcies!!

Mireu les fotos i els vídeos que vam fer 🙂

CANTADA DE NADALES

I, l’últim dia del trimestre, després de cagar el tió, vam sortir pels carrers d’Alpens a cantar Nadales.

Podeu veure els nostres “hits”, clicant aquest enllaç!

I aquí, el vídeo amb les nostres cançons de Nadal!