Castanyada 2020

Aquest any hem viscut una castanyada diferent, però no per això menys divertida!

Els Mitjans es van encarregar d’organitzar la festa: al matí ens van preparar un esmorzar de tardor amb magrana, moniatos, mandarines, pipes de carbassa, etc. i després vam pintar mandales de tardor i en vam crear amb elements naturals i amb pipes de carbassa de colors.

A la tarda, tots els nens i nenes de l’escola vam anar a buscar les castanyeres, que s’havien perdut pel poble! Quan les vam trobar totes tres, vam anar cap a l’escola on vam cantar algunes cançons de la castanyada i vam ballar la dansa que havíem estat preparant a música amb els capgrossos que vam fer al taller d’art.

La jornada va acabar menjant moltes castanyes!