Cantata: Qui vol el llop?

Després del gran èxit de la super estrena de la cantata QUI VOL EL LLOP? us presentem el vídeo, perquè el pugueu gaudir en família una i altra vegada.

Tal i com us vam explicar, és un projecte que hem estat treballant al llarg de moltes setmanes amb tots els alumnes de l’escola i de manera transversal amb tots els mestres del centre. En aquest projecte, també s’hi han implicat dues entitats del municipi: el grup de versots, que ens han deixat decorats i vestuaris; i, el grup del carrer de la poesia, 14, en què alguns dels seus membres han participat activament de la representació.

El projecte s’ha pogut dur a terme en aquest format, gràcies a la subvenció de l’Ajuntament que ens permet gaudir de dues hores extres de música a la setmana. I la participació al Programa d’innovació araArt del Departament d’Educació.

El vídeo està penjat al youtbe de l’escola amb adreça oculta. Gaudiu del vídeo en família i respecteu els drets d’imatge dels nostres infants.

També, us deixem l’enllaç amb les fotos que va fer el Lluís Suriñach durant l’espectacle.