Art i Mur

Els Mitjans i Grans de l’escola hem participat en el projecte Art i Mur que s’ha dut a terme al poble d’Alpens. Aquesta activitat ha consistit en que durant un parell de sessions els Grans van treballar l’art mural a partir d’observar referents artístics contemporanis i elaborant un croquis amb collage d’una proposta mural per fer al poble.

Més endavant, treballant conjuntament amb un artista muralista, els Mitjans i Grans van col·laborar a pintar l’obra de l’artista al parc del poble.

A més a més de tot això, durant el procés d’aquest projecte un altre artista mural ens va venir a pintar un nou mural al pati de l’escola.

Si voleu les fotos feu clic a la imatge.