Mercat de la Fruita

Aquest mes a la classe dels Petits hem aprofitat la fruita que ens arriba del Departament per muntar un Mercat de la Fruita. Primer de tot, quan ja ha arribat la fruita fem els cartells amb els noms i els tiquets que haurem de repartir als nens i les nenes de l’escola. Tenim molta feina!

Uns s’encarreguen de repartir i els altres fan de botiguers. Anem a les classes dels mitjans i els grans a explicar-los el funcionament del Mercat i a tothom li sembla una molt bona idea.

Un cop repartits els tiquets, el divendres, ja estem a punt per vendre la fruita. Muntem la taula al pati i esperem als compradors!

Després cal fer el recompte de tiquets i comprovar quina és la fruita que més èxit ha tingut aquell dia. Un cop venuda tota la fruita visitem les altres classes per explicar-los com ha anat.

Donem les gràcies a l’escola La Forja per inspirar-nos.

ÀLBUM DE FOTOS DEL MERCAT