La cirereta del pastís!

I així ho vam fer! Posant la cirereta al pastís d’un curs on hem treballat i gaudit de valent en diversos projectes.

Vam pensar que una bona manera de cloure aquests projectes era compartir amb la comunitat de l’escola tot el procés i els seus fruits. I parlem de COMUNITAT en majúscules, la nostra comunitat, les famílies i la gent del poble i el territori que ens acompanya curs rere curs en aquest camí d’aprenentatges.

Va ser doncs la tarda del 15 de juny quan vam presentar el Projecte del “Petit Museu de Carrer” i el vam inaugurar. Els nens i nenes van presentar-lo per grups, us deixem uns vídeos de la presentació per si voleu recuperar-la o veure-la si no vau venir:

Seguidament vam convidar a tothom a visitar una part de l’itinerari del museu, passejant pels carrers, aturant-nos a les diverses escultures i tafanejant els textos que amaguen els codis QR de les escultures del grup de grans.

Un cop finalitzada la visita va arribar l’hora del concert! Tornats a la Plaça de l’Església, els més petits van cantar i ballar la cançó de moda “Coti x Coti” i seguidament mitjans i grans ens van tocar els temes treballats durant el darrer quatrimestre a banda.  Si en voleu escoltar alguns aquí teniu els vídeos!

PER ACCEDIR A TOTES LES FOTOGRAFIES I VÍDEOS DE LA FESTA CLIQUEU AQUÍ, HI HEM INCLÒS LES FOTOS QUE VA FER L’ELISA.