HEM ORGANITZAT LA CASTANYADA 2023. GRUP DE GRANS

El grup de Grans som els responsables d’organitzar la Castanyada per tota l’escola.

Ens vam proposar calcular quantes castanyes ens calien per a que tothom se’n pogués menjar una paperina: pares, mares, avis, àvies, tiets i tietes…

També vam calcular i encarregar els ingredients per fer els panellets a cal Pensiró. I el dia abans de la Castanyada vam fer per grups de petits, mitjans i grans.

I , al racó d’Art, vam crear uns cartells per convidar a tot el poble a venir a celebrar la festa a l’escola.

El dia 31 d’octubre vam celebrar la Castanyada amb molta gresca,  ens van visitar els castanyers i castanyeres i les famílies els/les van ajudar a coure les castanyes en una foguera al mig de la Rotllana del pati. Després ens vam menjar castanyes i panellets tots/es junts/es, amb les famílies i tot. I també vam ballar balls que s’havia preparat cada classe. Nosaltres vam fer el “ball de Bastons” i també vam tocar “La tardor” amb instruments de Banda.

Aquí podeu veure algunes fotos de la preparació i del dia de la festa.

Danna, Marcel, Bruna, Jan, Elna, Gerard, Isabella