EL JOC DE L’AMIC/GA INVISIBLE. GRUP DE GRANS

A principis de curs, a  l’assemblea del grup de Grans, va sortir la proposta de fer el joc de l’ amic/ga invisible l’últim dia de trimestre, abans de començar les vacances de Nadal. Aquesta proposta va entusiasmar a tot el grup i la vam tirar endavant: cada infant, a l’atzar, va escollir un paperet on hi havia el nom del  company/a a qui li faria d’ amic/a invisible. Durant el novembre i el desembre cadascú va haver d’anar observant i pensant en la persona que li havia tocat i elaborar un regal artesanal personalitzat per aquesta. La proposta era totalment lliure i cadascú la feia a casa seva.

El dia 20 de desembre, abans de començar les vacances de Nadal, vam deixar un a un els regals a sota una roba, de manera que ningú pogués veure qui posava cada regal. Un cop els vam destapar, cadascú va esbrinar qui havia estat el seu amic/ga invisible a través d’una pista escrita que li havia deixat a sobre el regal i va desembolicar-lo. Van ser uns regals fantàstics, tots ells pensats expressament per a qui li havia tocat i per a que li pogués agradar. Va ser  una activitat molt bonica de reconeixement a cadascú i de cohesió de grup.

Podeu veure les fotos del dia dels regals i també les de l’estona de després, que vam jugar amb el que ens havia cagat el tió de l’escola.