Concert de la banda a La Candelera de Perafita

Ahir diumenge 2 de febrer la banda de l’escola La Forja i la banda de l’escola Heurom es van unir a la banda de l’EMAL per oferir un concert a la gent que havia anat a gaudir de les festes de la Candelera de Perafita.

El concert va consistir en la representació de diverses peces musicals: primer la banda de l’Heurom va obrir el concert, després la banda de l’EMAL va tocar una peça en solitari i després conjuntament amb la banda de l’Heurom i finalment es va afegir la banda de La Forja. El concert va culminar amb la interpretació d’una peça musical tocada de manera conjunta amb les tres bandes.

Tot plegat va ser una experiència molt gratificant en la qual la música va omplir de sons els carrers de Perfita.