Xerrada RECICLEM!

(Cliqueu a “Llegir més” per veure’n les fotos”)

A l’escola La Forja tenim un “Racó Verd” on recollim diferents tipus de residus: taps, tines i tóners, CDs i DVDs usats i piles. A més, com a altres escoles, també tenim el bidó de recollida d’oli usat i col·laborem amb la Fundació GLORR en la recollida de roba i calçat.

Tot això ho hem explicat avui als veïns del poble que ens han acompanyat amb una conferència preparada per tots els alumnes.

Aprofitem, com hem fet a la conferència, per dir-vos que, per segon any, participem en el concurs APILO XII de recollida de piles. Per això us demanem que, si teniu piles usades, ens les porteu a l’escola o les feu arribar a algun dels nostres alumnes o mestres. Teniu temps fins el 17 de maig. Moltes gràcies.