Us presentem els noms de classe de l’Escola la Forja

Els nens i les nenes de l’Escola la Forja, ja hem decidit el nom que tindrem aquest curs a la nostra aula.

La classe d’Educació Infantil som  ELS POLICIES i aquest any vetllarem per la seguretat a l’escola.

Hem tingut la visita de dos agents de policia dels Mossos d’Esquadra, mireu quina fotografia ens hem fet amb ells!

La classe dels mitjans (1r, 2n i 3r) ens agrada molt el món de l’esport i volem aprendre i descobrir moltes coses dels diferents esports que hi ha a tot el món  i  ens diem ELS ESPORTISTES.

La classe els grans (4t, 5è, 6è) som molts curiosos, imaginatius i creatius, hem volgut aprofundir en el món de l’investigació, per això ens diem  ELS INVENTORS