TROBADA ZER

Aquest dilluns dia 13 de juny tot l’alumnat i professorat de la ZER Alt Lluçanès ens vàrem trobar a Alpens per celebrar la darrera jornada del curs 2021-2022.

Per començar el dia els alumnes de La Forja van representar un conte per donar la benvinguda a l’Aurora, Gafarró i Heurom. Aquesta petita història va servir per contextualitzar una activitat que en algun moment del dia tots els alumnes realitzarien. Les activitats que es van realitzar al llarg del dia van ser:

JOCS DE FORJA:

• JOC DE LA REIXA (PETITS)
    • Van fer diferents activitats observant, descobrint i classificant els diferents elements de la tanca de l’escola.
  • RUTA DE LA FORJA (MITJANS i GRANS)
    • A partir d’un mapa, van fer un recorregut pels carrers d’Alpens en el qual havien de descobrir diferents escultures i elements destecats de forja.

JOCS TRADICIONALS:

• La Plaça Xirau es va omplir de diferents jocs tradicions de gran format, de carrer, de diferents orígens… per tal de fer jugar tota la canalla de la ZER.

JOCS DE CIRC (MITJANS) i JOC DE CLOWN (GRANS):

• La màgia del circ va arribar a Alpens per fer-nos gaudir i riure.
  • Els grups de mitjans van poder practicar malabars, slikeline, rulos…
  • I, els grans van fer diferents jocs de clown acompanyats del Raul

Va ser una gran jornada!!!

Aquí teniu les fotografies.