Trobada ZER. Jornada matemàtica

El divendres 8 de novembre vam fer la Trobada de la ZER d’enguany, a l’Escola Gafarró. Mestres i infants vam preparar diversos jocs matemàtics per realitzar totes juntes aquest dia.

Al matí, el grup de grans de l’Escola Gafarró ens van fer una benvinguda amb els gegantons del seu centre.

A continuació, els de Primària van anar al carrer dels Rourets. Allà, cada grup, va organitzar una parada amb el material matemàtic que havia preparat. Mentres uns quants infants anaven a jugar a la resta de parades, els altres es quedaven a la seva parada per explicar els seus jocs. I, després d’esmorzar, ho feien a l’inversa.

Mentrestant, els d’Infantil també van poder gaudir de diferents espais matemàtics pels quals van poder passar al llarg de tot el matí.

A la tarda, el grup de Primària van anar al camp de futbol a fer jocs varis, i els d’Infantil es van quedar al pati de l’escola.

Va ser una gran jornada molt dinàmica, en la que vam poder gaudir de molts jocs matemàtics, i els infants de totes les escoles van poder interecturar i conèixe’s millor.

Fins a la propera!!!