Trobada de ZER Perafita 2017

Enguany la Trobada de la ZER ha estat a l’escola Heurom de Perafita. Vam aprofitar la jornada per celebrar el Dia Mundial de l’Activitat Física 2017. Les Escoles van ser rebudes amb un concert de música dels mitjans i grans de l’escola Heurom. Van tocar tres peces musicals dirigides per les mestres del Projecte música subvencionat per l’Ajuntament i l’AMPA. Seguidament es va llegir el manifest Gent activa = gent feliç, que és el lema de la campanya de promoció de l’activitat física d’enguany.

Els nens i nenes de Cicle Inicial i Educació Infantil van participar en tres racons de jocs en un parc municipal. Els mitjans i grans van assistir en una conferència del autor que havien llegit durant el primer trimestre. Rodolfo del Hoyo va aprofitar la trobada per signar els llibres.

Després van participar en una Cursa d’Orientació per els voltants de l’Escola.

Cap a la una del migdia tots els nens i nenes van tornar cap a les seves escoles.
Trobada de ZER Perafita 2017