Trobada de ZER a Santa Eulàlia de Puig-Oriol Lluçà (14 de febrer de 2018)

Ahir els alumnes i mestres de la ZER Alt Lluçanès vam anar d’excursió a Santa Eulàlia de Puig-Oriol Lluçà per fer la trobada de ZER anual.

En arribar tots els alumnes i mestres de l’escola Aurora, l’escola Heurom i escola La Forja ens vam reunir al pati de l’escola Gafarró on hi havien dues pancartes molt grans. Tot seguit van aparèixer els alumnes de l’escola Gafarró amb els gegants… Vam quedar ben impressionats!

En acabar ens vam dividir i vam fer diferents activitats: sessió amb la il·lustradora Anna Clariana i l’autora Josefina Llauradó; jocs diversos; un taller de gegants; l’activitat Santa Eulàlia en imatges…

Els alumnes d’educació Infantil hem estat treballant al llarg del curs el conte La dent de Maria i els alumnes de Cicle Inicial el llibre Tindré un germanet il·lustrats tots dos per l’Anna Clariana i ahir vam poder conèixer-la, ens va fer una sessió molt maca i li vam poder preguntar coses que ens tenien intrigats. En acabar ens va firmar tots els contes i llibres. Ens va agradar moltíssim!

Els alumnes de Cicle Mitjà a classe hem estat treballant el llibre Un pinyol farcit de fada i els alumnes de Cicle Superior El Bernat detectiu i els catorze biberons de la Josefina Llauradó i igual que els alumnes d’educació Infantil i Cicle Inicial ahir vam poder conèixer l’autora que ens va explicar un munt de coses interessant. I en acabar ens va firmar també tots els nostres llibres

Quan vam acabar de rebre la visitat de d’il·lustradora i l’autora, vam anar a fer una activitat xulíssima sobre Santa Eulàlia en imatges que era una gimcana pel poble on havíem de descobrir el lloc on s’havien fet les fotos que ens van donar al principi de l’activitat.  Ens va agradar moltíssim. Tot seguit ja era l’hora de dinar i vam anar a menjar tots junts a la pista de futbol!

Abans de marxar amb els autocars vam fer el Flashmob que ens van proposar els alumnes i mestres de l’Escola Gafarró i que les altres tres escoles hem estat practicant a cada centre els darrers dies. I tots junts vam cantar la cançó de Dóna la nota Persones iguals que també hem estat practicant cada centre.

Els alumnes i mestres de l’Escola Gafarró ens van acomiadar amb un pont molt divertit!

Tot i el fred… ens ho vam passar super bé! Moltes gràcies a tots per fer-ho possible!