Treballem la poesia

La poesia és un art del llenguatge que ens permet expressar segons un ritme, normalment en vers,  un o diversos temes, una idea, un sentiment… als quals cada poeta o lector dona un valor propi i universal alhora.

Aquest trimestre l’hem estat treballant des les diferents llengües amb els alumnes de C.M. i C.S. Fa uns dies amb els alumnes de C.S. de l’Aurora us vam presentar formes divertides de recitar el poema de “La Ginesta” i avui, per tancar hem aprofitat per expresar cada alumne amb suports i o sense allò que els transmetira la poesia de : “Dos conejos”. A continuació en podeu veure l’experiència :