TARDOR, CASTANYADA I PANELLETS. Escola Aurora

Les tradicions acompanyen sempre els aprenentatges de l’escola Aurora.
Les fulles ja han començat a cobrir els nostres carrers i ho hem pogut observar a la sortida de tardor que vam fer a la Font de la Prada. En podeu veure un recull d’imatges a continuació.

Com ja és tradició al poble es va realitzar el concurs de pintures, al qual assistim anualment per tal d’aprendre noves tècniques plàstiques que ens explica molt atentament en Salvador.

Aquest any hem tornat a elaborar panellets mestres i alumnes. Vam escollir fer-los de xocolata, coco i codonyac. I agraïm al forn de pa del poble que ens els van coure i alhora ens van ensenyar com treballen la massa de pa.

I per tancar les festes de tardor agraïm als familiars que ens han ajudat a coure les castanyes que hem pogut gaudir per tancar aquestes tradicions que ens ajuden a aprendre més i millor del nostre entorn proper.