Sortida de cooperatives a Mas Les Vinyes

El dimarts 11 de febrer les cooperatives de la ZER ens vam trobar a l’escola Gafarró a primera hora del matí per anar a visitar la cooperativa Mas Les Vinyes. Vam anar caminant des de Santa Eulàlia i allà ens van explicar els diversos departaments que tenien a la cooperativa i com s’organitzaven. A Mas les Vinyes vam poder observar els diversos animals que tenen, els arbres fruiters, els horts… i fins i tot vam entrar a una casa feta de fang!

Després, vam tornar caminant a l’escola Gafarró on vam dinar totes les cooperatives juntes i a la tarda vam fer el taller econòmic amb el Joan del Consorci del Lluçanès.

Va ser una jornada dedicada a les cooperatives que ens va servir per compartir experiències i conèixer la feina que han estat fent les diferents cooperatives.

Cliqueu la imatge per veure totes les fotografies!