Sortida a la Granja Escola!

Primera sortida de ZER a la vista!

Avui dia 12 de desembre tots els nens i nenes de la ZER, acompanyats dels mestres, ens hem desplaçat a Santa Maria de Palautordera, a peu del Parc Natural del Montseny per passar una bona jornada envoltats de natura i animals per endinsar-nos tots plegats al món de les emocions. Tot això seguint el mètode de La Granja; un mètode que demostra científicament la millora de les cinc competències emocionals.

L’objectiu era que els alumnes fessin un parèntesi en el seu dia a dia, respiressin natura, experimentessin i visquessin un dia ple de màgia i d’aprenentatge; cosa que hem aconseguit.

Els alumnes d’educació Infantil hem fet activitats relacionades amb la valentia i la superació de les pors; els alumnes de cicle inicial hem treballat l’autonomia; l’alumnat de cicle mitjà hem treballat la gestió de conflictes; i els alumnes de cicle superior hem treballat la tolerància i la frustració.

Us compartim la seva pàgina web per si hi voleu fer un cop d’ull, segur que us agrada!

Resultat d'imatges de la granja escola

A continuaciótambé us deixem amb algunes imatges de la jornada que no deixa de ser un tret més de sortida al projecte que es durà a terme durant aquest curs sobre les emocions.