Seguiment de les preinscripcions 2022/2023

Un cop feta la sol·licitud de preinscripció es posa en marxa el sistema d’assignació de places als diferents centres educatius. Cal que coneguis bé el calendari d’aquest procés per fer els tràmits corresponents i presentar la documentació que se’t demani.

21 d’abril

Publicació de la llista de sol·licituds amb la puntuació provisional

Després de rebre les sol·licituds de preinscripció, els centres estudien totes les peticions rebudes, i un cop comprovades publiquen la llista de sol·licituds amb la puntuació provisional.

Si no estàs d’acord amb la puntuació provisional, o detectes alguna errada o anomalia, pots presentar una reclamació, entre el 22 i el 28 d’abril.

3 de maig

Publicació de la llista amb la puntuació, un cop resoltes les reclamacions

Un cop resoltes totes les reclamacions presentades, el centre publica la llista de sol·licituds amb la puntuació corresponent i el seu número de desempat.

9 de maig

Sorteig

El nombre de places de cada centre educatiu és limitat. Si el nombre de peticions supera el d’alumnes que l’escola pot acollir, cal aplicar un sistema de desempat entre les sol·licituds amb la mateixa puntuació. Per fer-ho, s’obté un número per sorteig a partir del qual s’ordenen totes les peticions empatades en punts, tenint en compte el número de desempat que s’ha assignat a cada sol·licitud.

10 de juny

Publicació de la llista d’admesos i la llista d’espera

Si alguna cosa no ha anat com esperàveu pots presentar una reclamació. Per més informació adreceu-vos a la següent pàgina web o a la direcció del centre.

Del 21 al 29 de juny

Període de matriculació

Després de resoldre amb èxit tots els passos de la preinscripció escolar, ja ets a l’última fase del procés previ d’escolarització del teu fill o filla: la formalització de la matrícula. Felicitats per la feina feta!

Què necessito per fer la matrícula ?

• Còpia del carnet de vacunacions de l’alumne o l’alumna. Si no es té el carnet de vacunacions, s’ha d’aportar un certificat mèdic oficial o el carnet de salut de l’infant en el qual figurin les dosis de les vacunes rebudes amb les dates corresponents. Si el vostre fill o filla no ha estat vacunat per indicació mèdica o per altres circumstàncies, cal aportar un certificat mèdic oficial justificatiu.
  • És convenient contactar amb el centre on has de fer la matrícula per saber si has d’aportar alguna altra documentació o informació que necessitin per a la seva gestió interna.

Com es fa la matrícula?

1. Contacta amb el centre educatiu on t’han assignat la plaça per concertar cita per formalitzar la matrícula dins el període establert per a la matriculació.
  2. Prepara la documentació i la informació que necessitaràs per fer la gestió.
  3. Ves al centre per formalitzar la matrícula.