Reunió pares

El dijous dia 20 a l’escola Gafarró vam fer la reunió de famílies d’aquest curs escolar. Després de la presentació del personal docent i d’aclariments i dubtes del funcionament d’aquest curs, vam visitar els nous espais on s’ha ubicat provisionalment les aules de l’escola Gafarró.

Després els pares van anar a les corresponents aules dels seus fills/es on van poder fer activitats relacionades d’aprenentatge.

Finalment ens vam retrobar conjuntament al local social on hi havia pica-pica pels pares preparat per l’alumnat. També es va fer un intercanvi d’idees sobre el logotip de l’escola i van marxar amb un missatge que els seus fills/es els havien deixat.