Reunió pares inici de curs i reunió pedagògica.

El dimarts 18 de setembre vam realitzar la REUNIÓ D’INICI DE CURS amb totes les famílies de l’escola. Una part de la reunió la vam preparar juntament amb tots els nens i nenes de l’escola. Vam elaborar un vídeo de la comunitat educativa l’enllaç del qual l’hem inserit en aquest mateix article per tal que el pugueu visualitzar. En la reunió es va dur a terme un pla de treball i finalment es va fer una posada en comú. Prèviament els alumnes havien realitzat un regal pels pares i mares i aquests van fer el mateix amb els seus fills, els quals havien d’endevinar quin dels dibuixos, fets pels pares, eren dedicats a ells en especial. L’endemà de la reunió els nens i nenes van escriure una carta d’agraïment dirigida als seus pares.

Com cada inici de curs, a banda de realitzar la reunió amb els pares per encetar el nou curs escolar,  es realitzen unes reunions pedagògiques. El dilluns 24 vam realitzar l’orientada a Primària i el dimarts 25 vam realitzar la d’Educació Infantil.