Famílies!
aquests dies de confinament, cal compaginar el temps de lleure i de joc autònom en què els nens i les nenes decideixin què volen fer i com, amb temps i activitats compartides amb els adults.
Per al temps de lleure i de joc autònom hem de posar a l’abast dels nens i les nenes recursos i materials diversos amb els quals puguin elaborar els seus jocs: materials per fer construccions, objectes o robes que serveixin per disfressar-se, materials inespecífics, titelles, ninos, cuinetes, contes, llibretes, pintures…
Pel que fa a les activitats compartides amb els adults oferim diferents propostes enriquidores que afavoreixen els aprenentatges. Per exemple:
MÚSICA:
Els i les alumnes que heu fet la presentació de música, podeu entrar al CLASSROOM, on veureu que us hem deixat instruccions per preparar la presentació oral que farem a la tornada.
A més a més, i dirigit a tots els nivells, a la següent taula podreu trobar diferents tutorials per elaborar alguns instruments, i quan els tingueu fets, podeu provar d’acompanyar una sèrie de musicogrames que us deixo. A YouTube en podeu trobar molts, pots investigar i fer els que més et cridin l’atenció. Pots fer el mateix amb els de “Just Dance“.
I sobretot, escolta les cançons que més t’agradin, canta-les, balla-les, crea un ball. Passa-t’ho bé amb música!!!
Taller de Luteria |
||
Musicogrames |
||
|
|
|
Just Dance |
|
|
EDUCACIÓ FÍSICA:
Reptes, coreografies, jocs i coses per fer cada dia.
Propostes per cuidar-nos! |
Ens cuidem (per Eduard Bové) |
CATALÀ
LECTURA:ENLLAÇOS EDUCATIUS:
|
||||||||
ESCRIPTURA:ENLLAÇOS EDUCATIUS:
|
||||||||
EXPRESSIÓ I COMPRENSIÓ ORAL:ENLLAÇOS EDUCATIUS:
|
||||||||
ALTRES PROPOSTES I JOCS DE LLENGUA:
|
CASTELLÀ:
Jocs orals: |
Escriure: |
ON LINE |
ANGLÈS:
ART
Visita a MUSEUS virtualment | Manualitats amb paper. Web |
Centre d’Arts Contemporànies de Vic |
MEDI
Activitats per CI
Quin temps fa? |
Activitats per petits sobre el SARS COV-2 (NOU) (Imprimible) |
MATES:
MathPlayground | Multiplicacions | Proves Cangur online | Activitats de MATES (NOU) |
WEBS EDITORIALS
Editorial Teide |
ENTRETENIMENTS
Jocs amb paper i un llapis |
Models de papiroflexia fàcil |
Activitats del CAVALL FORT (NOU) |
bonas l eric a treballat el planter em plantat llevors de tomquets estudiar el creixament i anem fent mes planters tambe em classificat els llegums i la lectura contas estem molts animats a fer mes coses intersants 🙂
Que bé Èric, que xulo.
Volem veure com creixen les teves plantes i quan tornem a l’escola les podrem plantar
Bon dia Èric, sóc la Clara!
Molt bé i com diu la Immaculada, quan tornem a l’escola podrem plantar les teves plantes, i que bé que cada dia facis lectura de contes.
hola soc la bruna rodenas i aquets dies que ans tanim que quedar a casa jo e desidit fer un diari explicant el que faix cada dia.
Que bé això del diari Bruna!
està molt bé que escriguis cada dia una mica i també si pots anar llegint anirà molt bé per quan tornem a l’escola.
Un petonas ben gros.
hola soc la bruna rodenas moltas grasias una abraçada
Hola Bruna, sóc la Clara!!!
Sí que bé això del diari que estàs fent!!!
Bruna què bé!! Amb ganes de saber les teves aventures de cada dia…de ben segur, que tot i no poder sortir de casa fas coses amb molta imaginació per passar el temps!
HOLA SOC LA BRUNA AVUI HE FET UN DICTAT AMB LA MARE
Que bé, que treballadora.
Vols que ens enviem missatges pel correu electrònic?
Nosaltres hem creat l’arbre genealògic de l’Ayla i en Lars, l’Ayla ha escrit els noms i li ha posat dibuixos i colors, i el Lars ha ajudat a posar algunes enganxines. Ha sigut molt xulo!. També hem estat fent hort, i gaudeixen molt dels àudios que envia la Griselda i dels contes visuals de l’activitat d’infantil una mà de contes.
Que bé el què expliqueu de l’arbre genealògic!
ens anirà molt bé per entendre el pas del temps.
Ja el podràs portar a classe el primer dia que tornem! bé, segur que el primer dia tindrem moltes coses per mirar el què heu fet tots a casa..
Me l’envies per correu i així ja el veig? que et sembla?
Nosaltres hem creat l’arbre genealògic de l’Ayla i en Lars. L’Ayla ha escrit els noms i li ha posat dibuixos i colors, i en Lars li ha posat algunes enganxines. Ha sigut molt xulo!!. També hem estat fent hort, i l’Ayla i en Lars gaudeixen molt dels àudios que envia cada dia la Griselda, i de l’activitat visual “una mà de contes”. 🙂
Nois! Quin munt de coses que esteu fent! Aquest arbre genealògic fa moooooolt bona pinta! El podreu portar a l’escola quan tornem?? Així ens ho expliqueu!
Una abraçada gegant bonics!
Us trobem a faltar!
Anna
I tant!, ara l’hem enganxat a la seva habitació, quan tornin a l’escola el podran portar i ensenyar 🙂
Despres dels deures e fet pilotilles pel caldo
hola imaculada , anna i clara soc l eric -com esteu? jo estic content cada dia faig deuras amb la mare els tomaquets no neixen de cap manera tindrem que plantar una altre cosa – pero amb la mama em fet un moral despres la primadie de l alimentacio , llegir dibuixar i pintar i m agredat molt tambe estudiar els planetas u vaig descobri tot sol… i els animalets del zoo avui em fet avui .. bueno espero veurus ben aviat una abraçada i petons
Hola Èric,
sóc la Clara. Estic bastant bé però com tots amb moltes ganes ja de poder tornar ben aviat a l’escola.
Molt bé Èric, estàs fent coses molt interessants i treballant molt, ja ens ho podràs explicar tot quan tornem a l’escola.
HOLA ERIC, ESTEM PROU BÉ.
ENS AGRADA MOLT QUE FAGIS FEINA AMB LA MARE.
LLÀSTIMA AIXÒ DELS TOMÀQUETS. PROVA AMB UNA MONGETA AMB COTÓ BEN HUMIT, A VEURE SI CREIX MILLOR.
PEL QUÈ FA ALS PLANETES, JA ENS HO EXPLICARÀS QUAN FEM LA VIDEOCONFERÈNCIA AMB TOTS ELS PIRATES!
PETONS