Projecte Revist@ll- Escola Heurom

Aquesta setmana les quatres escoles que formem part de la ZER la dediquem íntegrament al Projecte Revist@ll en el qual elaborarem la nostra revista escolar.

A l’Heurom vam començar fa un parell de setmanes, en assemblea general, vam demanar a l’alumnat com ho podríem fer per fer una revista. Vam estar parlant que el millor seria que algun periodista en vingués a explicar com es fan les revistes.
Dilluns va venir en Jordi Freixa, director de la Rella a explicar-nos
les idees principals de com fer un article. Entre tots vam decidir quina notícia important voldríem explicar a la ZER i vam decidir que explicaríem què hem descobert dels projectes del nom de l’aula.

Estem treballant cada aula per equips, repartint-nos la feina i utilitzant rúbriques que hem consensuat entre tots.

Si ho voleu saber com acaba… haureu de llegir el proper revist@ll.