Projecte Revist@ll- Escola Aurora

Aquesta setmana les quatres escoles que formem part de la ZER la dediquem íntegrament al Projecte Revist@ll en el qual elaborarem la nostra revista escolar.

Els alumnes de l’Escola Aurora vam decidir que el nostre apartat de Revist@ll el voliem elaborar com si fos un diari.
Divendres passat a la tarda l’Eulàlia, la mare de la Mariona i la Bruna, va venir a la classe dels “Astronautes” a explicar-nos el procés de maquetació d’una revista.
Ahir al matí vam fer una assemblea amb tots els alumnes i mestres i vam començar a perfilar el nostre projecte. Vam fullejar diaris per veure els diferents apartats que tenen; diferenciar articles de publicitat; el tamany i l’estil de les lletres… per familiaritzar-nos amb el format dels diaris.

Cada alumne va triar un article i el vam penjar en un mural a l’entrada de l’escola.

Avui al matí ens hem tornat a reunir en assemblea i hem decidit que el nostre diari es dirà “Aurora boreal” i tot seguit hem continuat a classe elaborant el que serà la portada i començant a pensar amb els articles del diari.

Cada tarda farem un diari personal on cada alumne recollirem el que hem fet durant el dia, com ens sentim, el que aprenem… que serà un dels instruments amb el que els mestres ens avaluaran al finalitzar el projecte.

Estem ben contens amb tot el procés i ens ho estem passant molt i molt bé!