PROJECTE H20 HEUROM

A l’Escola Heurom el projecte de l’aigua s’ha convertit en un gran repte pels nens i nenes!

Entre tots han organitzat la festa de l’aigua que normalment ja es feia el darrer dia d’escola al matí.

Van decidir treballar en petits grups cooperatius de grans i petits i han estat organitzant les activitats i els jocs que faran els propers dies.

No ha estat una tasca fàcil! Han hagut de posar-se d’acord, col·laborar entre grups, fer cartells amb les instruccions de cada joc, cercar els materials necessaris, comprovar si les hipòtesis que creaven per cada joc es complien, preparar i organitzar el material, pensar en quin espai del pati els durien a terme, com es repartien els punts on s’agafa l’aigua…

Ja ho veieu! un projecte molt complert en què, a banda d’aprendre aspectes relacionats amb l’aigua, han hagut d’aprendre a organitzar-se.

Molt contents dels resultats esperant que dimecres al matí tot surti tal i com ho han previst!

24E3321C-D54C-451E-8B0F-F64DA8F9C41F

76D753B5-9A86-43EC-855D-8BB109BA03D2 E0CF6884-09A5-4293-A24B-EC745277FD5C