Projecte espais Aurora

Al llarg del curs hem estat parlant de quins espais volem millorar a l’escola a les assemblees de l’Aurora amb tots els alumnes.
Aquest darrer trimestre els alumnes de sisè han concretat quins espais es podien millorar i amb quines eines. Per fer-ho han demanat col·laboració a tots els alumnes de l’escola, a tots els mestres amb les seves habilitats, a les famílies, a l’ajuntament, a les fàbriques tèxtils i a la de palets.
Després de treballar-ho a medi i un cop amb les idees clares els alumnes de sisè s’han repartit amb 5 tallers tutoritzats per 5 mestres diferents.
I aquestes dues últimes setmanes de juny els alumnes de tot el centre van passant per tots els tallers per dur a terme els petits somnis que ens hem anat proposant al llarg del curs.
A continuació podeu veure un xic del procés.

Dissenyem

Primera fase : ens familiaritzem amb els mateials i ho presentem

Segona fase : un cop planifiquem ens distribuim les tasques

Tercera fase : seguim treballant