Preinscripció i matrícula 2024/2025

Durant la preparació, presentació i seguiment de la sol·licitud de preinscripció

Del 6 al 20 de març de 2024 (a partir de les 9 hores): presentació de sol·licituds (AQUÍ)

És molt important respectar les dates, perquè les sol·licituds que es presentin fora d’aquest termini perdran totes les prioritats que haurien pogut tenir a l’hora d’obtenir la plaça. Els criteris de prioritat serveixen per donar una puntuació a cada sol·licitud. D’aquesta manera s’estableix l’ordre d’accés a les places de cada centre. Cal presentar la sol·licitud i adjuntar-hi la documentació d’identificació o de criteris que correspongui.

17 d’abril de 2024: llista de sol·licituds amb la puntuació provisional

Després de rebre les sol·licituds de preinscripció, els centres estudien totes les peticions rebudes, i un cop comprovades publiquen la llista de sol·licituds amb la puntuació provisional.

Del 17 al 22 d’abril de 2024: presentació de reclamacions

Durant aquest període, si detectes alguna errada o anomalia en el barem assignat, pots presentar una reclamació (utilitzant l’eina electrònica per adjuntar reclamacions).

2 de maig de 2023: llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions

Un cop resoltes totes les reclamacions presentades, el centre publica la llista de sol·licituds amb la puntuació i el número de desempat corresponent.

• Escola Aurora –> llista amb les puntuacions corresponents
  • Escola Gafarró –> llista amb les puntuacions corresponents
  • Escola Heurom –> llista amb les puntuacions corresponents
  • Escola La Forja –> llista amb les puntuacions corresponents
10 de juny de 2023: llista d’alumnes admesos i llista d’espera
  • Escola Aurora –> Places assignades i llista d’espera
  • Escola Gafarró –> Places assignades i llista d’espera
  • Escola Heurom –> Places assignades i llista d’espera
  • Escola La Forja –> Places assignades i llista d’espera

Si alguna cosa no ha anat com esperàveu pots presentar una reclamació. Per més informació adreceu-vos a la direcció del centre

A l’hora de formalitzar la matriculació

Del 18 al 26 de juny de 2024: matriculació

Un cop s’ha publicat la llista final d’alumnes admesos en cada centre, comença el període de matriculació dels preinscrits amb plaça assignada.

Què necessito per fer la matrícula ?

• Còpia del carnet de vacunacions de l’alumne o l’alumna. Si no es té el carnet de vacunacions, s’ha d’aportar un certificat mèdic oficial o el carnet de salut de l’infant en el qual figurin les dosis de les vacunes rebudes amb les dates corresponents. Si el vostre fill o filla no ha estat vacunat per indicació mèdica o per altres circumstàncies, cal aportar un certificat mèdic oficial justificatiu.
  • És convenient contactar amb el centre on has de fer la matrícula per saber si has d’aportar alguna altra documentació o informació que necessitin per a la seva gestió interna.

Com es fa la matrícula?

1. Contacta amb el centre educatiu on t’han assignat la plaça per concertar cita per formalitzar la matrícula dins el període establert per a la matriculació.
  2. Prepara la documentació i la informació que necessitaràs per fer la gestió.
  3. Ves al centre per formalitzar la matrícula.