Preinscripció 2022-2023

Benvolgudes famílies,

us informem de les dates de la Preinscripció pel curs vinent:

Infantil, primària i secundària obligatòria

• Presentació de sol·licituds: del 7 al 21 de març
  • Matrícula: del 20 al 27 de juny

Per tal d’acompanyar-vos en aquest procés, el Departament d’Educació ha posat a l’abast de les famílies les següents eines:

• Web de la Preinscripció, que és l’espai d’acompanyament per a les famílies en el procés de la preinscripció escolar. Enguany.
  • Butlletí Infoescola, edició especial de la preinscripció escolar, que inclou les novetats per al curs 2022-2023 i tot allò que les famílies cal que tinguin en compte: tria de centre, sistema de puntuacions, com emplenar la sol·licitud, etc. Us hi podeu subscriure mitjançant aquest enllaç.

En aquest apartat, podreu veure quina és la documentació que haureu d’adjuntar en el moment de fer la preinscripció.

• Llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
  • El DNI o NIE del pare, la mare o el tutor o la tutora de l’alumne/a si s’utilitza la sol·licitud en suport informàtic.

Per qualsevol qüestió, podeu posar-vos en contacte amb la direcció dels centres que formen part de la ZER:

• Escola Aurora –> a8025666@xtec.cat
  • Escola Gafarró –> a8019861@xtec.cat