Patinatge a l’escola Heurom!

Avui els nens i nenes de l’escola Heurom han finalizat totes les sessions previstes de patinatge a l’hora d’educació física.

Han fet una gran evolució a base de jocs que els ha ajudat a millorar la tècnica. Cada nen o nena ha evolucionat sobre el seu nivell que eren diferents, alguns que mai s’havien posat patins com la Bruna o d’altres com la Berta que fa patinatge artístic fora de l’escola.

Felicitar-los pel seu treball en equip a l’hora de realitzar aquesta petita coreografia que us deixem a continuació.

Esperem que us hagi agradat!!