Llista ALUMNES ASSIGNATS AL CENTRE (Preinscripció)

Els alumnes a qui s’ha assignat plaça en el procés de preinscripció han de formalitzar la matrícula del 13 al 17 de juliol de 2020. Poseu-vos en contacte amb la direcció del centre.

A més de la documentació aportada amb la sol·licitud de preinscripció, per matricular-se cal presentar:

1. El carnet de vacunacions on constin les dosis de vacunes rebudes i les dates corresponents.
    – Si no es té carnet de vacunacions cal presentar un certificat mèdic oficial o el carnet de salut amb les dosis de vacuna rebudes i les dates corresponents.
    – Si el nen o la nena no han estat vacunats per indicació mèdica o per altres circumstàncies, cal presentar un certificat mèdic oficial justificatiu.
  2. Quan el domicili al·legat a la sol·licitud de preinscripció no coincideixi amb el domicili del DNI cal presentar el DNI renovat amb la nova adreça.