Colònies MITJANS. Dijous a la Tarda: LES “GOGES” FADES DE LES ESTUNES

Emocionada, nerviós, contenta, impacient, inquieta, amb formigues a la panxa… no… formigues no! PAPALLONES!

Bé, els alumnes de l’Escola Aurora no sabem ben bé com explicar-vos tot allò que vàrem sentir moments abans d’acomplir la nostra activitat de les colònies…

Per nosaltres va ser el tancament d’un projecte força ambiciós que es va iniciar al nostre imaginari… va fer-se possible a l’escola i realitat al bosc de les Estunes de Banyoles!

Acompanyar els nens i nenes de la ZER, guiar-los per les fosques esquerdes d’aquest món màgic on diu la llegenda que viuen aquestes fades d’aigua va ser tota una efemèride.

Un cop a dins… calia estar atent, atent a una llum càlida de color blau… un “amulet” que brillava a la foscor… dissenyat i fet per nosaltres, inspirat en aquests éssers fantàstics.
Va ser un repte emocionant, una experiència que feia significatiu tot el procés i el camí iniciat abans del viatge per acabar regalant una aventura conjunta.