Les conferències de la ZER

Els alumnes de cicle mitjà i superior de la ZER ens vam trobar a Perafita per fer les conferències. Els conferenciants aquest any eren els alumnes de l’escola Heurom de Perafita i Gafarró de Santa Eulàlia. Els de l’escola Heurom ens van explicar les espècies en perill d’extinció i ens va visitar una mare que treballa al centre d’acollida d’animals Camadoca que ens va explicar el cas del cranc de riu autòcton i el cranc americà.

Després a la tarda hi va haver l’espectacle del teatre d’anglès.DSCF0209 DSCF0227 DSCF0249 DSCF0263 DSCF0272

DSCF0283 DSCF0285 DSCF0289