GRANS. Colònies a Barcelona, 2n dia

Dijous 1, al matí després d’esmorzar, els grans de la ZER vam agafar el metro, la L3 a l’estació Penitents, per anar a l’IBEC. Un cop allà vam fer dos grups, l’Aurora i l’Heurom van anar primer a visitar l’IBEC i la Forja i el Gafarró van anar als jardins reials de Pedralbes.

L’IBEC: És l’Institut de Bioenginyeria de Catalunya. Allà ens van explicar el què investigaven en aquells edificis. Allà hi ha moltes persones científiques que investiguen coses diferents unint ciència i tecnologia.

I per acabar vam fer un experiment. Primer vam parlar de les cèl·lules i després vam seguir diferents passos per extreure cèl·lules de dins de la nostra boca i poder veure-les amb un microscopi! Vam fer servir materials com pipetes, blau de metilè, portaobjectes, provetes, etc.

Pedralbes: Són uns jardins, allà vam jugar al parc que hi havia i hi vam estar una estona, fins que els de l’Heurom i l’Aurora van acabar de visitar l’IBEC i vam fer canvi.

Dinar: En els jardins de Pedralbes també hi vam dinar, vam dinar un entrepà de truita i també un sandwich que ens havien preparat a l’alberg. Després de dinar vam jugar una estona i, seguidament, vam anar en metro cap al laberint d’Horta.

Un cop allà, les mestres ens van explicar on ens trobaríem, i després vam entrar al laberint. Algunes persones es van despistar però ens vam trobar de seguida. Justa quan vam entrar vam berenar. Algunes persones van tornar a recórrer el laberint 1 o 2 cops més i ja va arribar l’hora d’anar cap a l’alberg.

Quan vam anar al metro ens vam sentir una mica estressats . Ens vam veure en unes situacions que no estàvem acostumats a viure.

En arribar a l’alberg ens vam dutxar i, tot seguit, vam anar a sopar. Podíem triar entre frankfurt o hamburguesa, o les dues coses, acompanyat amb patates i amanida. Després, vam anar a mirar el partit de futbol Espanya contra Japó amb una família de japonesos que també s’allotjaven a l’alberg mentre altres persones jugàvem al villar o al futbolín. En acabar vam anar a  dormir, perquè estàvem esgotats i esgotades!