Festa 30+1 ZER

Finalment ha arribat la celebració dels 30 anys de la nostra ZER!

Tot i ser un any més tard, hem pogut tirar endavant una festa amb més ganes que mai, les quatre escoles, les famílies, l’alumnat i els ajuntaments hem unit esforços per organitzar un dia memorable. Tallers de tot tipus: des de jocs de construcció i punteria, passant per zones de parkour, bitlles i curses de xapes, fins a una gran zona per poder-nos disfressar, pintar cares i fer-nos fotos per recordar aquesta festa.

Al migdia, un bon dinar de germanor, i amb les piles carregades Els Atrapasomnis ens han fet cantar i ballar per acabar d’arrodonir la gran celebració.

Àlbum de fotos