FEM UN TRIVIAL? REUNIÓ DE FAMÍLIES A L’HEUROM

Com ja sabeu, aquest any la reunió d’inici de curs amb les famíes ha estat un xic diferent.

De manera conjunta, mestres i alumnes, vam pensar maneres de fer participar els pares i les mares a la reunió intentant transmetre el dia a dia de l’escola.

El primer dia d’escola, vam aprofitar per fer la benvinguda als alumnes i també, en assemblea, vam començar a explicar com seria la reunió de les famílies. Els alumnes van començar a pensar propostes per a la reunió.

En la segona assemblea es va proposar fer un joc de preguntes i respostes tipus Trivial. També vam acordar que cada nen faria un dibuix per a les seves famílies i que els pares i mares haurien d’endevinar el dia de la reunió quin era el del seu fill o filla.

I un cop pensat tot el que volíem fer, ens vam posar a fer els dibuixos i a construir el tauler del joc pensant també les preguntes i les respostes que formarien part del joc i que es van dividir per temes: Lluçanès, Currículum-metodologies i Organització d’escola i ZER.

Fem el tauler pel joc

L’endemà després de la reunió, cada alumne/a va trobar el dibuix que li havien fet el seus pares.

Fotos de tot el procés (si no les veieu, cliqueu l’enllaç)

Si voleu veure totes les reunions de families cliqueu AQUÍ