Estrenem XARXES!!!

Doncs sí! Estrenem XARXES!!

Per què?? Doncs perquè, malgrat ens encanta compartir-vos el que fem de manera conjunta, pensem que d’aquesta manera quedarà tot plegat una mica més endreçat i millorarà el seguiment dels projectes i activitats de cada escola.

Les xarxes de ZER continuen actives per publicar-hi les activitats conjuntes que anem realitzant les quatre escoles.

Paral·lelament cada escola ha obert una o vàries xarxes depenent dels resultats obtinguts a les consultes que hem fet a les famílies i les diverses necessitats detectades.

Us convidem a seguir-nos!!!