Escola Aurora: Diada de Sant Jordi 2018!

Avui 23 d’abril…. a l’Escola Aurora hem celebrar la diada de Sant Jordi!

Hem començat el dia amb l’entrega dels premis literaris del concurs de còmics. Tal com ha explicat l’alcade, el senyor Josep Maria Masramón, aquest any el concurs ha estat molt renyit.

Els guanyadors d’aquest any són:

Jana Girabent (Educació Infantil)

Aina  Cabanas (Cicle Inicial)

Mariona Clavell (Cicle Mitjà)

Abirl Font (Cicle Superior)

Tot seguit els alumnes d’educació infantil i educació primària, a excepció dels alumnes de 6è que han anat a ajudar els membres de l’AMPA a vendre roses i llibres a la parada que hi havia a la plaça, hem elaborat un drac ben bonic!

A mig matí hem baixat tots els alumnes a la parada de llibres i roses:

I la tarda  mentre els alumnes de CM i CS han anat a veure una obra de teatre en anglès a Prats de Lluçanès, els alumnes d’educació infantil i cicle inicial hem dedicat l’estona a explicar i escoltar contes!

L’AMPA ens va demanar que féssim un dibuix relacionat amb Sant Jordi per tal que servissin d’etiquetes per les roses, i aquests van ser els bonics resultats. Oi que són preciosos? I és que a l’escola tenim una colla d’artistes….

Els alumnes i mestres de l’Escola Aurora us volem desitjar una FELIÇ DIADA DE SANT JORDI A TOTHOM!