Dies de festes nadalenques a l’escola

A l’escola Gafarró, vam celebrar els dies previs al Nadal amb molta activitat i moltííííííííssima il·lusió!

Petits i grans, vàrem anar a l’ajuntament a recollir les cartes per escriure als tres reis. Els més grans van anar a entregar postals i fer cantades per les entitats del poble. A l’escola, uns petits molt il·lusionats, van escriure els seus desitjos a la carta, tots plegats, vam assejar amb entusiasme els pastorets,… I l’últim dia, nerviosisme, havíem de cagar el tió!!! Els nervis estaven a flor de pell i aflorien amb moltes emocions!!!!

I vam acabar l’escola amb un gran espectacle, els PASTORETS!!! Pares, mares, avis, àvies, tiets, tietes, amics… molta gent va ser present per veure els grans protagonistes, els GAFARRONETS I GAFARRONS!!! Tothom mirava la “pel·lícula” amb molta atenció, els petits es sabien el seu paper i el dels altres, genial!!! I entre pauses que anàvem fent, des del més petit al més gran, va poder sortir a cantar les diverses cançons i nadales que havien estat assejant al llarg de tants dies.

afIMG_4801