CROS ESCOLAR D’OSONA

Ja s’ha finalitzat el cros escolar d’Osona d’enguany. Un total de 10 nens i nenes de la ZER han assistit regularment a les curses. Aquí en teniu les classificacions generals:

Cal destacar:

• Adrià Font Subirà, de l’Escola Gafarró, 1r classificat en la categoria Pre-Benjamí masculí.
  • Aniol Clavell Clotet, de l’Escola Aurora, 1r classificat en la categoria Aleví masculí.
  • Lluc Coma Macià, de l’Escola Aurora, 1r classificat en la categoria Infantil masculí.
  • Miquel Crous Rotllant, de l’Escola La Forja, 4t classificat en la categoria Infantil masculí.
  • Mariona Clavell Clotet, de l’Escola Aurora, 1a classificada en la categoria Pre-Benjamí femení.

Moltes gràcies per la vostra assistència i esportivitat!!!