CONSTRUCCIÓ D’UN CARRO

A  l’escola, va arribar un material de muntatge nou  i vam aprotifar que estem treballant les tipologies textuals, entre elles, el text instructiu, per fer-ne un bon aprenentatge pràctic.

Ens vam dividir en dos grups. Cada grup, disposava del mateix material i instruccions visuals. Cada grup va desenvolupar la tasca de manera personalitzada i va plantejar una organització diferent.

Finalment, els dos grups, vam aconseguir el resultat comú. El muntatge dels cos carros per dipositar-hi  el material escolar.

VEURE FOTOS