Colònies de Grans de la ZER. 1r dia

PRIMER DIA DE COLÒNIES DE GRANS.

El primer dia vam marxar des de Sant Quirze amb tren.

Quan vam baixar del tren, vam esmorzar a la plaça Catalunya. Hi vam trobar moltíssims coloms, perquè la gent els tirava menjar.

Els nens i nenes de la comissió de la passejada ens va fer un joc de pistes pel barri gòtic de Ciutat Vella. Vam trobar coses de l’època romana, medieval, moderna… com la font de Canaletes on es van començar a celebrar els triomfs del Barça, els forats de la paret per culpa de la metralla de les bombes de la guerra civil a la plaça de Sant Felip, restes de les muralles romanes i de l’edat mitjana,…

Baixant per les rambles, va ser molt divertit quan ens vam trobar una estàtua humana, disfressada de drac. Si li posaves diners es movia. I quan ens va proposar de fer una foto, ens vam posar al seu costat i ens va fer un ensurt. Vam sortir tots corrent i cridant.

També en vam veure un altre que quan li vam tirar diners, es movia ballant i xiulava.

Vam dinar al Port Vell i a la tarda, la comissió d’Activitat cultural vam anar cap al MNAC (Museu Nacional d’Art de Catalunya) on vam veure quadres i escultures d’art Modern. Després vam fer un taller on vam aprendre trucs per dibuixar cossos humans.

Al vespre vam anar a l’alberg a deixar les motxilles, vam sopar i vam fer un joc de nit. Consistia en trobar els plànols de la sagrada família que s’havien perdut en un incendi. Trobàvem cada tros després de passar una prova amb el nostre grup.

Quan ho vam aconseguir vam anar a dormir.

Cliqueu a la foto  i podreu veure tot el que vam fer: