Arriba la màgia a l’Heurom

Després d’acabar el projecte del Eriçons, els mitjans de l’Heurom, vam estar pensant una mica quin projecte ens agradaria començar.

Vam mirar quatre revistes del petit sàpiens i vam mirar-les en petits grups. Cada grup va mirar què li feia més gràcia de cada revista i finalment vam consensuar un títol: La màgia (Harry Potter)

Quina sorpresa vam tenir al cap d’una setmana, quan ens va arribar una primera carta on ens deia que havíem estat seleccionats per ser alumnes de l’escola de màgia del Lluçanès, la directora de la qual era la Mila Cura Molsosa, mestra de mags i magues, llicenciada en Màgia a la Universitat de Canterbury, Regne Unit. Va carta va arribar d’una forma molt especial! la va portar una òliba. Com li passa a en Harry Potter a les seves pel·lícules.

La setmana següent ens va tornar a arribar l’òliba i vam saber que trobaríem una carta. Ens vam posar molt nerviosos i de seguida vam voler-la llegir per saber què deia…

Ens donava feina per les festes de Nadal, havíem de buscar què hi havia de bruixes, mags o remeis d’abans al Lluçanès. També ens enviava a la nostra mestra, la Immaculada de viatge, per esbrinar la màgia que també es fa en països llunyans.

Què més ens ensenyarà la Mila? Qui vindrà a fer classes enlloc de la Immaculada? En Harry Potter? la mateixa Mila? Estem ben nerviosos..