Anem a veure un eriçó a l’escola bressol!

Ahir dilluns, l’Ester de l’escola bressol, ens va trucar per dir-nos que havia trobat un eriçó. Ens va dir si el volíem anar a veure abans de deixar-lo marxar. I sí, cap allà ens en vam anar!

Un petit animaló punxegut, treia espantat el seu nas. Intentava amagar-se entre les fulles, però no ho aconseguia. Tots els infants el van mirar encuriosits. Semblava un peluix!

L’Ester ens va explicar que caça i menja insectes, cucs, llimacs, i fins i tot granotes!!!

Un cop observat una estoneta l’eriçó, els nens i nenes d’infantil, vam estar jugant una estona per l’escola dels més petits. Vam poder jugar amb la capseta de fotografies, tot endevinant qui eren els petits infants de les fotos, experimentar amb la taula d’experimentació, jugar amb els instruments, les ampolles sensorials, mirar contes, jugar amb les cuinetes… Buf, quantes coses!!!

Gràcies Ester i petits gafarronets, per compartir aquesta estona amb nosaltres!!! 🙂