Activitats de Tardor

Ja fa uns dies que ha arribat la tardor al Gafarró, i és per això que estem realitzant un munt d’activitats gràcies a aquesta estació de bonics colors.

L’entrada de l’escola està decorada amb un gran mural que vam realitzar tots els nens i nenes d’infantil. Abans de pintar, vam veure la màgia dels colors tot fent barreges varies. Vam utilitzar pinzells, esponges, rodets, i fins i tot les nostres pròpies mans! Quan el mural va estar sec, vam enganxar elements de la tardor que entre tots vam col·laborar a portar a l’escola.

Un altre dia, vam tastar diferents fruits secs i sucosos d’aquesta meravellosa estació de l’any: ametlles, nous, festucs, raïm, mandarines, pomes, figues, codony, moniato… alguns fruits ens van agradar molt, i altres no tant.

També hem pogut pintar amb ceres fulles de la tardor, després les hem punxat i hem acabat de guarnir l’entrada de l’escola.

IMG_2911 IMG_2908 IMG_2907 IMG_2906 IMG_2879 IMG_2878 DSC_0282 IMG_2863 IMG_2866 IMG_2873 IMG_2875 IMG_2876