30 Anys de la ZER Alt Lluçanès

Hola! Som els alumnes de l’escola Gafarró. Durant aquestes setmanes hem treballat en el projecte de 30 anys de la ZER Alt Lluçanès i hem pensat que estaria bé publicar-ho a la pàgina web. En aquest projecte hem fet un coixí amb forma de 30 per posar de decoració a l’escola. Aquests són els passos que hem seguit:

1. El primer que vam fer va ser dibuixar el patró en una cartolina per després poder-ho dibuixar a la roba.
    2. Vam retallar la cartolina amb el patró amb tisores delicadament.
    3. Després vam agafar al patró i el vam posar damunt la roba.
    4. Vam posar el número 3 en una taula i el vam marcar en una tela de roba.
    5. Vam tallar la roba deixant un marge de costura, per després cosir.
    6. Vam treure el patró a poc a poc, després vam posar les agulles perquè així marcava on hauríem de cosir.
    7. Vam cosir i a la part de baix vam deixar un pam sense cosir.
    8. Els petits van girar el 3 i el 0 i hi van posar cotó. Els van decorar. Després l’Encarnita va cosir el pam que faltava i llestos.
    9. Llavors només ens faltava un suport pels coixins. Uns pares de l’escola ens el van fer amb un palet. Els mitjans el van pintar amb pintura d’un to blavós donant-li un toc vintage i els grans vam escriure-hi, amb un retolador permanent negre, “ZER Alt Lluçanès” fent servir la tècnica de lettering que ens va ensenyar l’Anna Aligué.

Ens ha quedat genial!!!!