PROJECTE CUEME: Emprenedoria a l’escola

Hola,

Som els alumnes de l’escola Aurora de Sant Boi de Lluçanès i volem utilitzar la pàgina web per explicar i compartir tot el que fem dins del projecte CUEME d’emprenedoria aquest any.

FASE 1- CREEM LA COOPERATIVA

Aquest any estem portant a terme el projecte d’emprenedoria que consisteix en crear una cooperativa. Abans de començar el projecte vam mirar quines eren les nostres habilitats. Després ens van venir a fer un taller de com constituir la nostra cooperativa. Tot seguit, ens vam posar en grups i vam fer pluja d’idees per triar el nom. Ens vam ajuntar per descartar noms perquè eren massa llargs, molt semblants, no ens agradaven, eren difícils de recordar o no tenien relació amb nosaltres. Llavors, dels nomes que ens quedaven vam fer-ne una barreja i ens van sortir tres opcions:

• SB CoopAurora
  • Clotepa
  • SB Cooperativa

A través de les votacions va sortir escollit el nom de SB COOPAURORA.

A continuació, va arribar el moment d’escollir càrrecs: president/a, secretari/a i tresorer/a. Els alumnes que consideraven que consideraven que podien fer bé el càrrec van presentar candidatura i finalment van sortir escollits:

PRESIDENTA Jana Millàs

SECRETARIA Mariona Clavell

TRESORER Andreu Borralleres

El pas següent va ser omplir tots els documents per presentar a l’Ajuntament i poder rebre el CIF per ser una cooperativa. Abans d’anar a demanar el CIF ens vam posar d’acord que el capital inicial seria de 3€ i la data límit per portar-los seria el dia 11 de desembre del 2019. Per acabar la fase, tothom tindrà la fitxa de soci.

A continuació teniu un enllaç on hi podeu trobar algunes fotos d’aquesta primera fase.