Ruta Transelva

Els propers dies 13 i 14 de maig (divendres i dissabte) tindrà lloc el que enguany coneixerem com a ruta Transelva.

Aquesta consisteix en una caminada des de Sant Hilari fins a Lloret de Mar (per camins forestals). No us espanteu: tenim dos dies per anar d’un costat a l’altre!

Es tracta d’una proposta de tots els instituts de la Selva adherits al programa Escoles Verdes: Sant Hilari, Arbúcies, Hostalric, Santa Coloma de Farners, Sils, Lloret de Mar i Riells i Viabrea.

Entre d’altres, les finalitats de fer aquest recorregut són el fet de conèixer la diversitat de la nostra comarca, l’observació de l’aprofitament dels recursos naturals i l’impacte humà, la difusió del nostre patrimoni cultural i la divulgació de problemàtiques ambientals que cal corregir.

Els participants del divendres seran alumnes i professors que formen part del comitè ambiental de cada centre i els del dissabte poden ser alumnes dels centres que no formin part del comitè (acompanyats per un tutor legal).

Un petit detall sobre la ruta perquè comencem a preparar-nos i a fer escalfaments:

Tram 1 (divendres): de Sant Hilari a Joanet i d’aquí fins a Sant Pere Cercada.

Tram 2 (divendres): de Sant Pere Cercada a Santa Coloma de Farners (hi ha l’opció de quedar-se a dormir a l’institut de Santa Coloma).

Tram 3 (dissabte): de Santa Coloma als estanys de Sils i d’aquí cap a Vidreres.

Tram 4: de Vidreres cap a Lloret de Mar i… a descansar que prou falta ens farà!

Atentament,

El Comitè d’Escola Verda de La SIN El Bruc