Sortida al Museu de les Matemàtiques (4t ESO)

El passat 15 de març, els alumnes de 4t d’ESO van visitar el Museu de les Matemàtiques de Catalunya (MMACA) a Cornellà de Llobregat.

Els alumnes van poder gaudir dins el parc de Can Mercader d’una activitat de recerca botànica per acabar identificant les espècies d’arbres que es troben dins el parc.

També van participar en la gimcana “Mesurem el parc” resolent reptes en grups, per aconseguir mesurar diferents objectes de l’entorn del museu.

Tot seguit, van visitar les instal·lacions del museu on van experimentar amb il·lusions òptiques, puzzles geomètrics, puzzles numèrics, activitats de geometria, construcció de mosaics, jocs amb miralls per formar figures…

Va ser un matí molt animat i entretingut.

Cliqueu sobre la imatge per veure algunes de les  activitats amb les que van gaudir tot el matí.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *