Olimpíades Sin EL BRUC

L’últim dia del segon trimestre es van realitzar una olimpíades esportives al nostre centre, inspirades en les olimpíades clàssiques. Es van realitzar 6 competicions (cursa de quàdrigues, llançament de disc, llançament de jabalina, cursa atlètica, lluita grecorromana i salt de longitud) on alumnes dels diferents cursos representaven a diferents països, d’altres prenien la figura de jutge a les diferents proves; també es van encarregar de la megafonia i van ajudar durant l’organització.

Prèviament es van establir tallers preparatius tant a tecnologia com a educació física i a educació visual i plàstica, per tal de treballar les competències transversals.

L’esperit d’aquesta diada va ser fomentar la cohesió entre alumnat de diferents nivells i professors.

La valoració de la diada va ser molt positiva i enriquidora. Tots els participants vam acabar molt contents, satisfets i cansats.

Esperem poder repetir l’experiència l’any vinent i que sigui tant positiva com aquest any!